torsdag 14. november 2013

Ullne prosjekter til fryd og glede

Teststrikk for Torirot

Jeg har to morsomme prosjekter på gang for tida, begge i Finull og 2-tråds Sjølingstadgarn, her snakker vi ordentlig ullgarn altså. Jeg la opp til Pinneguris Sauejakke først, etter at jeg har delt til bol og ermer og arbeidet krever lite konsentrasjon, er dette prosjektet blitt TV- og annen pausestrikk. Så fikk jeg mulighet til å prøvestrikke Torirot sin nye genser, den muligheten kunne jeg ikke la gå fra meg. Dette er ikke akkurat et pausestrikketøy, til det er det for mye som skjer, men det blir så fint, og det er så gøy! Disse to strikketøyene er perfekt å veksle mellom, og siden det røde garnnøstet henger fast i begge to, drasser jeg rundt med begge to.
God helg når den kommer, jeg skal strikke.

Sauejakke

8 kommentarer:

  1. Så kjekke strikkeprosjekter,jeg forstår ikke hvordan du får det til ,du er dyktig,ha en finfin helg,klem

    SvarSlett
  2. He går det i nye norske design med klassisk vri - i flotte farger!
    Ha en riktig fin strikkehelg!

    SvarSlett
  3. Du får sikkert en trivelig helg med så mye fint og ullent på pinnene:)

    SvarSlett
  4. Så fine farger!
    Jeg har også fått lyst å strikke en sinnasau-jakke. Men først må jeg bli ferdig med min "torirot-genser". Jeg er enig med deg at det er gøy å strikke den :)
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  5. Hyggelig at du koser deg strikkinga - gleder meg til å se progresjonen i løpet av helga :-)

    SvarSlett
  6. Så fine arbeider du har på pinnene!

    SvarSlett
  7. Saue-genseren var nydelig! Jeg holder på å strikke min første genser og har nettopp laget meg hobbyblogg så det er så inspirerende og se innom andre gode blogger :) Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  8. wauw lækre projekter du har gang i!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin