fredag 25. november 2011

Julenisser i ull

Julenisser

Jeg har ikke barnehagebarn lenger, men nissene de har laget gjennom til sammen 10 år i barnehagen, de tar vi godt vare på. Her er noen av dem. Ungene blir ikke bare godt oppdratt hjemme, det er de blitt i barnehagen også, mye ull som materiale altså. Ull er ypperlig som juleverkstedmateriale med unger.

Nissene under er laget av pomponger, ei stor trekule til hode og ei tovet lue. Jeg syns de er supersøte. Dette er bare det øverste laget med julepynt, lenger ned i eska regner jeg med det dukker opp flere skatter.

Julenisser

6 kommentarer:

  1. Hihi så søte! :))
    Trengte pute inspirasjon! så takk for det *nikker og bukker*

    SvarSlett
  2. Det er jo så morro med sånne ting som barna har laget :) Jeg har ennå ting som mine har laget... sel om det er mange år siden, for jeg har en jente på 32 og 2 gutter på 29 :)
    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  3. Godt med juledekorationer - også af den filtede slags :o)
    mvh Mona

    SvarSlett
  4. Supersøte! Vi har noen årganger her også, de tas frem hver jul. Det er så koselig å ha, og nå som ungene er voksne, ler de godt av disse nissene - og kommer på små episoder fra da de lagde dem.
    God søndag!

    SvarSlett
  5. Så herlege dei var :) Eg og har tatt vare på alt slikt, og set stor pris på det. God helg :)

    SvarSlett
  6. Så flotte barnehagenisser... :O)
    Skatter!

    Ønsker deg en flott kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin